Employer branding campagne om de sterkst mogelijke zorg te bieden

Met meer dan 3.000 medewerkers in dienst op 6 verschillende locaties, is Vitaz een van de grootste werkgevers in de Denderstreek. De missie van het ziekenhuis is om de sterkst mogelijke zorg aan te bieden. De doelstelling van Claerhout Communicatiehuis? Een employer branding campagne uitrollen om sterke medewerkers aan te trekken, stuk voor stuk gedreven en expert in hun vak.

146750-vitaz.png

Alles begint met een doordachte employer branding audit

Medewerkers zijn het sociaal kapitaal van uw organisatie. Om de juiste medewerkers aan te trekken, is het nodig om de employee value propositions (EVP’s) te definiëren op basis van een doordachte employer branding audit. We gaan op zoek naar wat de medewerkers aantrekt in de organisatie: hun ‘magneet’. Op basis van een brainplot en bevraging van medewerkers, hebben we de EVP’s bepaald voor drie doelgroepen: zorg, facility & administratie.

Een herkenbare huisstijl en pakkende boodschap die de aandacht trekt

Na het vastleggen van de strategische basis, is het tijd om deze te vertalen in tastbare concepten. De uitgangspunten voor vormgeving in woord en beeld. In samenspraak met Vitaz kwamen we tot een passende keuze. Communicatie zonder visuele content is onmogelijk. Onze fotografen en beeldbewerkers brengen dan ook het concept tot leven in krachtige campagnebeelden.

146750-magazines.png
146750-busstop.png

Authenticiteit is de sleutel tot succes, zeker in rekruteringscampagnes

We hebben bewust gekozen voor een employer branding campagne waarin de medewerkers fungeren als spiegel voor de doelgroep die men wil aantrekken. Elke sterke medewerker heeft een eigen verhaal, dat op zijn beurt inspirerend werkt voor toekomstige medewerkers.

Contacteer ons

Nood aan een rebranding? Onze strategen, designers, foto- en videografen staan voor je klaar!

Contacteer ons

Share this post