Protealis/

Voor een pionier is duidelijke communicatie essentieel

Verhelderende brochure

hoofdbeeld

Protealis: pionier in duurzame sojatechnologie voor Europa/

Protealis, een Gentse biotechspin-off van VIB en ILVO, richt zich op het ontwikkelen van duurzame, lokale plantaardige eiwitten door het potentieel van peulgewassen te benutten. Sinds de oprichting in 2021 heeft Protealis al meer dan 8 vroegrijpe sojavariëteiten op de markt gebracht, speciaal ontwikkeld voor de noordelijke en centraal-Europese klimaten. Met behulp van innovatieve veredelingstechnologieën en gepatenteerde zaadcoatings biedt Protealis boeren in Europa nieuwe kansen om bij te dragen aan de oplossing voor het proteïnetekort, en tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar vlees- en zuivelvervangers.

Protealis heeft alle relevante informatie voor Europese boeren en distributiepartners gebundeld in een duidelijke en overzichtelijke brochure. Deze brochure bevat een effectieve mix van infographics, visuals en duidingsteksten, waardoor alle noodzakelijke informatie snel en begrijpelijk beschikbaar is.

Heldere communicatie is van fundamenteel belang voor het succes van zowel producenten als eindgebruikers. 

Rollup banner

BANNER_2

Roll-ups als cruciale 'stopping power' 

Indoor signalisatie is de sleutel om uw bedrijfsidentiteit door te trekken van de inkomdeur naar het hart van uw organisatie. 

Productfiches zijn een onmisbare schakel in de communicatiemix/

De technische specificaties van elk product maken het verschil tussen succes en mislukking. Daarom ontwikkelde Protealis gedetailleerde productfiches die de sleutel vormen voor effectieve communicatie met boeren en distributiepartners. De productfiches zorgen ervoor dat boeren in heel Europa precies weten welke variĆ«teiten het beste aansluiten bij hun specifieke situatie. Gezien de diversiteit van de Europese landbouwsector en de verschillende talen die gesproken worden, heeft Protealis ervoor gekozen om de productfiches in meer dan vier talen beschikbaar te stellen. Het gaat er immers om uw klanten die tools te geven die ze nodig hebben om succesvol te zijn. 

Consistentie in communicatie: het belang van een sterke huisstijl/

Consistentie is essentieel voor het opbouwen van merkherkenbaarheid en vertrouwen. Protealis zorgt ervoor dat zijn huisstijl niet alleen wordt doorgevoerd in brochures en productfiches, maar ook in advertenties, zowel online als offline. Deze consistentie helpt de boodschap helder en professioneel over te brengen en zorgt ervoor dat het merk in de ogen van de doelgroep altijd hetzelfde, betrouwbare imago behoudt. Daarnaast stopt de merkcommunicatie niet bij de traditionele communicatiemiddelen. Ook in kleinere, persoonlijke communicatie, zoals de nieuwjaarswensen, wordt dezelfde huisstijl gehandhaafd. 

Heeft u een vraag of
wenst u bijkomende informatie?