De geschiedenis

De geschiedenis

In 2014 deed de FBAA (Federatie van de Belgische autobus- en autocarondernemers) beroep op het Communicatiehuis voor een campagne om het busreizenimago bij een jongere doelgroep in de verf te zetten. De campagne werd een succes en lag twee jaar later aan de basis van de portaalwebsite Busfan, die een totaaloverzicht biedt van zowat alle reizen via Belgische autocarondernemers.

We mikken in 2018 op een lineaire groei voor het platform

De exponentiële (r)evolutie

Kwalitatief verkeer naar de websites van autocarondernemers leiden was en is nog altijd de primaire doelstelling. Onze maandelijkse thematische campagnes via Facebook en Google Adwords maakten van het eerste Busfan-jaar meteen een enorm succes. We bleven na dat succes echter niet op onze lauweren rusten. Door continue analyse van het eerste jaar beschikten we immers over veel nuttige data en inzichten.

De exponentiële (r)evolutie
Herhaald succes

Herhaald succes

Via die inzichten konden we aan onze succesaanpak uit 2016 een vervolg breien en verder verfijnen. Door het opnieuw inzetten van Facebook-ads en een ruimere focus op organische Facebook-posts genereerden we net zoals het jaar voordien een stijging in het aantal doorkliks van 108%! In topperiodes zorgden wedstrijden waarbij reischeques te winnen vielen er ook voor dat het merk Busfan nog prominenter op de kaart kwam.

Busfan 2018?

Het succesverhaal stopt hier echter niet. In 2018 mikken we op een lineaire groei voor het reisplatform. Advertenties en campagnes blijven we optimaliseren en door onze kanalen te diversifiëren, kunnen we nieuwe mogelijkheden en acties inzetten om het platform aan steeds meer belang te doen winnen. Ook een strategie nodig voor je online marketing? Of heb je een website die je wil laten groeien? Wij tekenen het voor je uit. Contacteer nu het Communicatiehuis.

Busfan 2018?

Contacteer ons

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contacteer ons

Share this post