Productbekendheid- en kennis vergroten

Knauf contacteerde ons met de vraag om een marketingcampagne op te zetten voor hun innovatief product Knauf Insulation met Ecose Techology: een isolatiemateriaal dat niet irriteert en bijdraagt aan een gezonder binnenklimaat. Doel is om de naamsbekendheid van dit product te vergroten en de voordelen ervan bekend te maken bij de doelgroep, namelijk architecten en plaatsers.

Sterk campagnebeeld als start

Alles start met een sterk campagnebeeld, dat de doelgroep aanspreekt. Het gaat hier om mensen die voor de uitdaging staan hun job als zorgverlener te combineren met hun privéleven. Zorghelden biedt hen de kans om dit hand in hand te laten gaan en maakt zo van elke zorgverlener een superheld!

We brachten flexibele tewerkstelling in de zorg in beeld met authentieke verhalen.

De stem van de zorgverleners

Er werden verschillende getuigenissen afgenomen van diverse zorgverleners, die hun ervaring delen over het nieuwe concept Zorghelden. Het resultaat is te bekijken op de website van Zorghelden en biedt sterke, authentieke verhalen waarmee de doelgroep zich kan identificeren. De volledige video en fotografie werd hierbij van A tot Z uitgewerkt door onze afdeling Studio Claerhout (Fotografie & Video)

Ontdek hier de getuigenissen

Synergie tussen Online, Offline en Ontmoeting

Online hebben we naast een campagnegedreven website met testimonials van zorgverleners ook een Facebook-campagne opgestart. Via targeting , segmentatie en performante advertenties bereiken we efficiënt ons doelpubliek. Daarnaast hebben we ook ingezet op offline communicatie met gerichte affiches die uitgehangen werden in scholen, ziekenhuizen,… Dat in synergie met de derde pijler ontmoeting, ingevuld met waardevolle infosessies voor de zorgverleners.

Contacteer ons

Nood aan een krachtige campagne om de naamsbekendheid van uw product of dienst te verhogen of leads binnen te halen? Onze strategen, designers, ontwikkelaars, foto- en videografen staan voor je klaar.

Contacteer ons

Share this post